Alles verandert razendsnel: de wereld, technologie, de behoeften van consumenten. Dat vraagt veel van organisaties, ondernemers en merken. Om succesvol te blijven, heb je een frisse blik nodig. Die delen we met Zo kan het ook, op RTL 4 en RTL Z.

De verwondering

Afval dat gebruikt kan worden als grondstof. Koffie met een keurmerk om eerlijke prijzen te garanderen voor boeren. Of een app die het regelen van een uitvaartceremonie een stúk makkelijker maakt. Nederland zit vol met merken en organisaties die slim aansluiten op de grote thema’s van vandaag en morgen, van duurzaamheid tot digitalisering. Die bedrijven en merken geven we een podium. Met hun unieke verhalen laten ze zien hoe je diensten en producten toekomstbestendig maakt.

De productie

Ons programma geeft merken de kans om zich te laten zien in een redactioneel format, op twee grote nieuwszenders. Met onze efficiënte productiemethode kunnen we binnen drie weken van intake naar uitzending. We portretteren bedrijven in uiteenlopende branches, van ICT tot retail en van financiële dienstverlening tot de zorg.

Het resultaat

  • 20 afleveringen en meer dan 150 items
  • Een bereik van ruim 350.000 views per week.
Meer weten over Zo kan het Ook?

Stel hier een vraag over