T-Mobile introduceerde T-Mobile Thuis, nieuwe pakketten voor Internet en TV, met de belofte ‘haal meer uit je internet en TV’. Wij werden gevraagd om het campagneconcept door te vertalen naar online commercials en social content voor een specifieke online doelgroep.

De verwondering

Hoe laat je het beste zien hoe je alles uit je internet en TV haalt? Met herkenbare, dagelijkse situaties. Doe-het-zelf-tips opzoeken tijdens je verbouwing, bijvoorbeeld. Of voorkomen dat je gamende zoontje alle bandbreedte opslurpt met zijn thuiswedstrijd. Slices of life, op een onverwachte manier gefilmd. Digital agency Code d’Azur kwam met het concept, wij maakten het waar. En regisseur Joris Dommels zorgde voor een herkenbare signatuur.

De productie

We werkten aan elk facet van dit project: we zorgden ervoor dat het concept gerealiseerd kon worden binnen het budget en de beschikbare tijd, deden de casting, bouwden sets, deden de postproductie en ontwikkelden alle digitale assets.

Het resultaat

  • Een online-first aanpak die zorgt voor een sterke engagement.
  • Twee online commercials en 96 online assets, zoals interactieve videobanners, pre-rolls en site take-overs.
  • Een efficiënt proces, waardoor we meer content konden maken binnen het beschikbare budget.

 

Meer weten over deze case?
Sjoerd van Renselaar
Head of Major Accounts

Stel hier een vraag over