Wonder the People heeft in samenwerking met Oona Creative Agency de nieuwe campagne van Johnny Walker vormgegeven.
Johnnie Walker bestaat dit jaar 200 jaar en om dit te vieren komt Johnnie Walker met 3 limited editions. Om dit kracht bij te zetten heeft Oona Creative Agency een concept ontwikkeld waarin vriendschap en het geven van het perfecte cadeau, centraal staat.

Drie bevriende koppels; Manuel Broekman & Geza Weisz,  Sigrid ten Napel & Diorno Braaf, Soy Kroon & Wouter Zweer zijn gevraagd om over hun vriendschap te spreken. Wat betekent deze vriendschap voor hen en waarom is de Johnnie Walker Limited Edition het perfecte cadeau voor de ander.

Geschoten in de bar en tuin van het prachtige Pulitzer hotel,  hebben we voor een intieme setting gezorgd en de koppels mooi uitgelicht.

De content is door de BN’ers gedeeld op hun eigen Instagram kanaal en de social kanalen van Johnnie Walker. Esquire wijdde er een mooi artikel aan.

Meer weten? Neem contact op met Sjoerd via sjoerd@wonderthepeople.nl.